The soul of the earth ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Als Ambassadeur van CraftEmotions mocht ik met hun nieuwe stempels en maskstencils aan de slag.
Na twee jaar hebben ze dan toch eindelijk een maritiem thema....ofwel Genieten voor mij!!

Ik maakte deze Art Journal spreads met diverse stempels (130501/1288 en 1289) en masks (185070/1258, 1262 en 1247) van CraftEmotions.

De achtergrond heb ik gedaan met de Gel Press van 20,3 x 25,4 cm icm Dylusions paint en Creall Top Deco verf.
Onderaan de post staan alle gebruikte materialen met links naar mijn webshop CraftAddiction



De zeewieren stempels heb ik met Versamark gestempeld en met Nuvo Embossingpoeder Classic Gold en de heattool verhit.
De bubbels maakte ik met de Dutch Doobadoo transparante structuurpasta. Toen dit droog was heb ik hier en daarna de Moonstone Glitter structuurpasta van Nuvo aangebracht.

De zeedieren stempelde ik met Archival Jet Black van Raner op Craft Perfect Watercolour Card 9570E van Tonic Studio's en heb ik uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met 3D Foamtape.




Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijn weekend!!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

     
  
   
  
 
     
     
   
  
   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions