Reminder CraftAddiction Moodboard Challenge Juni ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Graag wil ik jullie met deze creatie herinneren en inspireren aan onze Moodboard Challenge van juni.
Doe gezellig mee!!
Je hebt nog de tijd tot 30 juni!


 Ik ging aan de slag met een gevonden veer van een zeemeeuw van 33 cm lang.

Eerst een laagje Multi Medium Matte van Ranger gegeven, daarna een laagje zwarte gesso en toen op kleur gebracht met een penseel met een papje gemaakt van de Multi Medium Matte en de mooie Shine Pearl Pigment poeders. 

Ik gebruikte de kleuren Brown Copper, Lavender Purple en Rouge Pink.



Als basis heb ik de 3D Balls van Powertex met het medium op de veer aangebracht. Ik bracht de 3D Balls een beetje op kleur met de Nuvo Mica Mist Antique Gold, maar je kunt ook de Shine Brown Copper gebruiken.

De schelpen en de zeesterren bracht ik ook met de drie Shine Pearl Pigment poeders op kleur.

Verder wat embellishments toegevoegd, zoals het zeepaardje, het hartje met vleugels en wat gears.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen.

Fijne zondag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

  
    
   
    





Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions