Die glimlach staat je goed ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag een canvas met een gehandletterde tekst erop, die ik voor CraftEmotions maakte.

DIE GLIMLACH STAAT JE GOED ...


Het canvas is 20 x 20 cm en heb ik eerst in de gesso gezet en met de Shimmer powder van Nuvo Atlantis Burst en water de achtergrond gemaakt.

Met het maskstencil van CraftEmotions, achtergrond bladeren tropen, en de Make Art Blendable ink van Ranger, kleuren Fern Green en Garden Patina en de Blending sponges van Nuvo de bladeren op het canvas gezet.
Daarna met een Tombowcalligraphy pen WS-BH de lijnen aangezet rond de bladeren.

Toen de tekst........spannend!!
Gehandletterd met de Edding Brushpen 1340, kleur zwart en daarna met de Nuvo Glitter Marker geschaduwd zogezegd.
Ik heb er het boek van Carla Kamphuis, Brush, Tips Inspiratie en Oefenpagina's, naast gelegd......ik ken de letters namelijk niet uit mijn hoofd hahah!

Nog wat gestempeld met het Scriptstempel van CraftEmotions, mijn favoriete stempel, met de Versafine Vintage Sepia.

Tot slot nog wat gespetterd met CraftEmotions Mixed Media Ink Sprays Wit en Goud.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om ook eens te gaan handletteren....ook al leuk om te doen!

Fijne dag!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

De artikelen die niet in mijn webshop staan, maar die ik wel gebruikt heb, kan ik altijd voor je bestellen.
Neem gerust contact op met me.
   
  
 
  
  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions