Good luck ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Deze AJ kaart maakte ik voor CraftEmotions.

Ik ging aan de slag met hun maskstencils, stempels en stansmallen.

Om de achtergrond te maken ging ik eerst aan de slag met de Shimmer Powder, Atlantis Burst, van Nuvo. Toen het droog en naar mijn zin was ben ik gaan werken met de hele fijne Make Art Blending Dye inkt van Wendy Wecchi van Ranger.

Ik ben helemaal niet zo van het blenden maar wil ze graag uit proberen en sjonge wat blenden die fijn zeg. En de kleuren zijn ook echt heeeeel mooi
Ik ben fan haha!!

Voor het blenden gebruikte ik de Blending Sponges van Nuvo....ook superfijn om mee te werken!
Ik heb het Schut Artist Drawing Paper 225 grams gebruikt.


De mooie Paradijs bloem kleurde ik in met de Aqua Flow Markers van Nuvo de bladeren van de bloemen heb ik dus met de Make Art inkt ingekleurd. 
Je doet wat inkt op je craftsheet en neemt het dan op met je waterpenseel.
Gaat super!

Voor de accenten gestempeld met waterdruppels stempel, scriptstempel en stipjes stimpel ( deze zit bij de engelse hand lettering teksten)
Allemaal gestempeld met de Make Art inkt.

Voor diepte heb ik bij de grote bladeren met een watervaste stift wat schaduwen getekend en met de Molotow marker wat lichtval getekend. 


Fijn weekend!!!
Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

   
   
  
    
  
   
         
 
    
  

Reacties

  1. Gaaf, wat komt Nuvo ineens met een hoop spulletjes en lees blendingsponsjes , zijn die wat? Ik moet nieuwe hebben en wilde naar je shop komen voor embellisments tmaar, dacht ik , ik ga eerst naar haar blog en daar kom ik deze tegen , maar wat staan er prachtige creaties op, ik moet vaker naar mijn blogs gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions