Steampunk eat your heart out ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Leven jullie nog ...... wat een hitte he?!
Ik hou me heel erg koest.
Gelukkig is het hier in huis niet zo heel warm en met de ventilator aan is het hier goed te doen.

Shauny en haar vriend hebben vorig weekend, 14 juli, de sleutel van hun huis gekregen.....wat een mijlpaal......Supertrots op mijn dochter!!

Nu gamen zij heel graag en hebben ze zelfs op zolder een game kamer gemaakt.
Tja......daar moest ik natuurlijk iets mee doen.
Ben aan de slag gegaan met Shauny haar oude laptop...

STEAMPUNK EAT YOU HEART OUT!

Wat een geweldig project om mee bezig te zijn.
En wat een gave kleimallen van Stamperia!!


Hier ligt alles nog los maar al wel alles in zwarte gesso gezet.


Alles verlijmd met Gel Medium van Creall en toen kon het beginnen....op kleur brengen.
Blijf dat altijd het spannnendste vinden.

Ik heb gesprayd met de Pearl Green van CraftEmotions en de Canna Lily Burnt Orange van Lindy's Stamp Gang.

Daarna ben ik met de Shine Pearl Pigment Poeders, kleuren Wine Red, Peach pink, Grass Green en Lake Blue (deze laatste twee heb ik gemengd) en Gel Medium aan de slag gegaan.

Heb ook de Rusty Patina Oxid gebruikt.
En toen was dit het resultaat!

Ze zijn er superblij mee!
En weet je wat nog het grootste compliment is.....hij mag voorlopig nog niet op zolder staan....




Fijne zonnige dag.
Stay cool!!

Liefs Nicole

Gebruikt materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

    
   
 
   
  
   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions