Yin ...

Goedeavond lieve luitjes,

Met deze creatie wil ik jullie inspireren om nog mee te doen met onze zomer Moodboard challenge welke loopt t/m 31 augustus.
ik heb me laten inspireren door het strandthema en de kleuren.

Dit is tevens het inspiratievoorbeeld voor de workshop de Wondere Wereld van Mixed Media 
deel 1 d.d. 15 september 2018.
Dit is de kaft van het boekje waarmee je gaat werken.


Als je goed kijkt, zie je de mooie glitter van de Moonstone Glimmer paste van Nuvo door de Lindy's sprays.


 Hopelijk kan ik jullie hiermee inspireren.

Fijne dag!!
Liefs, Nicole
 
  
  
  




Reacties

  1. hey Nicole,
    welke kleuren heb jij gebruikt voor het canvas aub?
    mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de 3 kleuren trekken niet op de kleuren in het pakket of zijn hjet wel deze kleuren aub?

      Verwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions