Reminder Moodboard Challenge Oktober ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Zin om mee te doen met onze oktober moodboard Challenge in de FB groep


Ik maakte dit Herfst canvas en liet me inspireren door de kleuren, de bladeren en de herfstsfeer.

Dit is een canvas van 20 x 20 cm ik heb met een spatel wat structuurpasta aangebracht en daarna gesprayd met de Dylusions Ink Sprays.
Met de heattool gedroogd en daarna met Gel Medium van Creall over de sprays gegaan met een penseel.
De kleuren kwamen daardoor heel mooi en door het Gel Medium kreeg het geheel een glansje.
Erg mooi in het echt of moet ik zeggen, nog mooier!

Uiteraard in het midden ruimte overgelaten voor de stempel.
Deze paddestoelstempel van CraftEmotions stempelde ik op een servet.
Toen draaide ik het servet om en heb met de Creall Top Deco verven de paddestoel op kleur gebracht. Daarna weer omgedraaid en het servet op het canvas verlijmd met Gel Medium.
Droog nog een laagje Gel Medium ervoerheen.

Met de Nuvo Crystal Drops Glacier White de paddestoel zijn witte stippen gegeven.
Hier en daar gestempeld met Bits & Pieces stempeltjes van Crealies.

De hexagon stansmal van CraftEmotions ook met de Dylusions sprays op kleur gebracht.

De spinnenwebben zijn van Wycinanka en heb ik bewerkt met Versamark en de Nuvo embossingpoeder, kleur Hot Chocolate.

Tot slot de structuurpasta hier en daar gehighlight met de Top Deco Metallic Goud verf.

De spin komt binnenkort in de webshop te staan.
Ben nu druk met voorbereidingen voor PaperPassion in Tilburg, 18, 19 en 20 oktober.

Doe je mee?
Je kunt een leuke prijs winnen.

Fijne dag.
Stay cool!

Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

  
   
 
    
 
 
   

   
   
    


Reacties

  1. Ik kijk mijn ogen uit. .... dit is genieten Nicole, 100% de schitterende herfst met zijn prachtkleuren!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions