Believe ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag een creatie die ik maakte voor CraftEmotions met hun Foam Silk Clay, kleur wit, en een superleuk kleimalletje van Fimo.

Ik heb de camee als "lijfje"  voor de mooie grote Vlinderstans, ook van CraftEmotions, gebruikt.




Het canvas is groot 20 x 20 cm, en heb ik hier en daar met structuurpasta bewerkt.
Daarna gesprayd met de Creall Top Deco Strogeel en Mosgroen en Creall Pearl Bruin.

Gespetterd een Splatter Brush van Ranger met Mixed Media Ink Spray van CraftEmotions en gestempeld met de old handwriting van Crealies en Archival Ink Jet Black.

De vlinder gestanst uit Terschelling Schut papier en op kleur gebracht met de mooie Make Art Blendable ink van Wendy Vecchi, Ranger, kleuren Prickly Pear, Sunflower, Fern Green.

Achter de gestanste vlinder, zit een vlinder verborgen die ik gestempeld heb op een servet en ingekleurd met de Creall verven.
Met Multi coat van CraftEmotions op het canvas geplakt.

Believe heb ik op de computer "geschreven" en geprint.





Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

   
   
  
  
  
  
  
  
   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions