Kaftje van Stonepaper ...

Goede avond lieve luitjes,

Wat is dat gaaf spul zeg, dat Stonepaper van Stamperia!!
Papier wat niet kapot kan en je zelfs kunt uitwassen....supersterk papier dus!

Ik maakte een kaft voor een......vul maar in.....een art journal, een agenda, een bulletjournal etc.

Helemaal bewerkt voelt het aan als leer.


Ik begon ermee het A4 papier nat te sprayen en daarna te kreuken om het een verweerde look te geven.
Daarna zonder voor te bewerken, het rijstpapier met Creall Gel Medium erop verlijmd.
Het rijstpapier scheurde ik eerst voorzichtig in stukken.

Op de "open" plekken gesprayd met de mooie CraftEmotions Mixed Media Ink Sprays, Mint en Sepia.
Daarna de maskstencils verwerkt met Dylusions Paint, Vibrant Turquoise en Melted Chocolate en de Mini Ink Blending tool rond van Ranger.

Toen alles droog was hier en daar op de "open" plekken dezelfde kleuren Dylusions Paint aangebracht met de blending tool en ook een beetje Metallique Acrylic Paint van Finnabair, kleur Emerald Green.

Hier en daar gestempeld met de leuke Old Handwriting Bits & Pieces no.133 van Crealies en Archival Jet Black.

Met de Gilding Wax Brons schaduw aangebracht  langs de klokken en de randen.
Met de Gilding Wax Vintage Goud  hier en daar wat accenten aangebracht.
En gespetterd met de Splatter Brush van Ranger en de Emerald Green acryl verf van Finnabair.

Moeilijk te zien maar in het echt dus vele malen mooier mede door de mooie glans van de Gilding Wax.

Tot slot een coat aangebracht met de Gel Medium.

Nu nog een boekje van maken.......het elastiek heb ik al in huis.




Fijn weekend!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

  
   
  
  
   
   
 

Reacties

  1. Wat fantastische gemaakt mooie kleuren bij elkaar , in één wood geweldig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaft is dit geworden Nicole, hier zal ik me toch ook eens aan wagen, ik heb notabene ook pas een aantal vellen van dat stonepaper aangeschaft! Maar ik had nog geen inspiratie om het te gebruiken...nu weet ik het: een kaft voor de te maken agenda voor 2019! Leuk, dus bedankt voor de inspiratie! Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions