Let it snow, let it snow, let it snow ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag een creatie met de mooie Winter Trails producten van StudioLight om met de donkere dagen voor Kerst wat gezelligheid en licht in huis te brengen.


Ik zal Nicole niet heten als ik er niet mijn eigen draai aan zou geven.
De MDF huisjes zijn eigenlijk bedoeld als 3D lichthouder maar ik heb 1 deel en de bodem dus verwerkt op dit canvas.
Verder heb ik wel het bijbehorende papier met uitdrukvel gebruikt.
Met Multicoat mat van CraftEmotions plakte ik het papier op het MDF en het canvas.

Tevens zijn de plywood hertjes en boompjes eigenlijk bedoeld voor onder een stolp maar die heb ik dus leuk op het plankje verwerkt.

Verder de nieuwe mooie Expanding Mousse van Nuvo gebruikt met de nieuwe Mixed Media Mix stencils van CraftEmotions.

De foamball clay van CraftEmotions blijft leuk om sneeuw mee te maken.









Hopelijk vinden jullie het leuk!

Fijne dag.
Liefs, Nicole


In principe kan ik alles wat ik niet in mijn webshop heb staan bestellen.
Dus schroom niet om me een mailtje sturen of te bellen.
117015/0504
117014/1086
610110/1201
185070/0103
185070/4436
309908/1705

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

  
     
 


Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions