Nieuwe CraftAddiction FB Moodboard Challenge ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Het is 3 november, dus weer tijd voor een nieuwe Moodboard Challenge in onze CraftAddiction Mixed Media, ScrapBooking & Art Journaling Society

We hebben dit keer wel een heeeeeel mooi Moodboard vind ik.

Ik heb me laten inspireren door het magische bos, het mystieke en de prachtige kleuren.


Dit is mijn uitwerking.
Een styropor pompoen omgetoverd tot een magisch/mystiek pompoen.

Ik heb kaasdoek, coconut fiber en diverse embellishments gebruikt.
Gesprayd met de mooie Lindy's Stamp Gang sprays en de Nuvo Mica Mist Antique Gold.
Ik heb er tevens lichtjes in verwerkt.




Ik heb de pompoen door midden gesneden en daarna met de heattool het midden weg gesmolten.

Ook de binnenkant gesprayd met de Lindy's Sprays en daarna met de Nuvo Glimmer Paste glitters aangebracht.
Helaas niet goed te vangen op de foto mede door het grijze weer....maar het glittert echt heel subtiel en mooi.







 Doe je gezellig mee?

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

   
   
 
 
   
    
    

Reacties

  1. Wowwowowow.......ik waan me in de Efteling!! Hóe krijg je het bedacht én gemaakt Nicole? Fantastisch mooi aan álle kanten!

    Liefs xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions