Reminder Moodboard Challenge December

Goedemorgen lieve luitjes,

De Moodboard Challenge in onze CraftAddiction Mixed Media, ScrapBooking & Art Journaling Society op Facebook loopt nog t/m 29 december.
Doe je nog gezellig mee?


Dit is mijn reminder om jullie te inspireren.


Ik maakte een Scrap Layout met het mooie papier uit het I love Vintage papierblok van Craft & YouDesign.

Het midden van het vel ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo en daarna net uit het midden in de lengte gesprayd met Mixed Media Ink Spray van CraftEmotions, kleur Karmijn en Brons.

Daarna structuur aangebracht met een Mixed Media Mix stencil van CraftEmotions, Design Driehoek 90 graden en structuurpasta van Dutch Doobadoo.


Gestempeld met Archival Jet Black langs de rits met een stempel van Studio Light van de Grunge collection.

Toen gaan opbouwen met diverse chipboard van Wycinanka en metalen embellishments en Mitform Castings, bloemen een rits, touw en een reepje papier wat van het vel af komt.

Het woord Wish is van een kleimal van Stamperia en heb ik op kleur gebracht met de Art Alchemy Metallique Acryllic Paint van Finnabair, kleur Emerald Green.

Onder de serie fotootjes een Multiplex vorm van Wycinanka. Deze vorm heb ik verknipt om hem te laten passen onder de foto. 
Op kleur gebracht met de Brons spray van CraftEmotions.
Het binnenste multiplex heb ik verknipt en gebruikt om onder de foto te plakken ter verhoging en ondersteuning.


Tot slot hier en daar gestempeld met een Mixed Media stempel van Marianne Design en Archival Jet Black.
En gespetterd met de Mixed Media Ink Spray van CraftEmotions, kleur Brons.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Ik wens jullie hele fijne Feestdagen!!

Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop 

       
   
   
   
   
   
    

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions