Mixed Media egg ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Met het zicht op Pasen heb ik bedacht een 2-delig styropor ei van 16 cm te pimpen.

Dit is het eindresultaat, een prachtig Mixed Media ei wat je het hele jaar door op je kast kunt zetten.
Want zeg nu zelf ....het is alles behalve een Paasei geworden!


Ik heb met de Texture Mould van Stamperia 2 keer een klei afdruk gemaakt en met gel Medium op beide helften van het ei verlijmd.

Eenmaal droog en hard heb ik het op kleur gebracht met Shimmer Powder van Nuvo en water en met Alcohol Inkt, Mixative Gold en Blending Solution.

Het gaas verband op kleur gebracht met de alcohol inkt als ook de 3D balletjes.
Onder de transparante glazen parel een druppel alcohol inkt laten vallen waardoor je dus een mooie gekleurde glasparel krijgt.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne zonnige dag!!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CratAddiction

                
   

Reacties

  1. Wat een pracht van een ei, als ik dit zie beginnen mijn handen te jeuken.Dit wil ik ook maken.
    Ik heb mijn paasei heel anders gemaakt, vorig jaar ook in de weer geweest met muurvuller leuk om te doen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions