MDF Kerstboom Studio Light

Goedemiddag lieve luitjes,

Het is alweer even geleden dat ik iets postte, maar ik ben gestopt met mijn webshopCraftAddiction.
Het is een verademing en geeft me de rust die ik verlangde.
Ik blijf lekker creatief bezig en ga me nu richten op workshops en demo's bij winkeliers.
Dus wie weet, zie ik je een keer bij jouw favoriete winkel.

Voor vandaag heb ik een MDF set Create your life Christmas nr. 58 MDFSL58 van Studio Light,  gepimpt met de mooie producten van Cadence en mask, houten ornamenten en stansmallen van CraftEmotions.
Tevens gebruikte ik een mask van Studio Light van de Jenine's Mindful serie.

Het huisje, de lampjes, de ster en de takjes op de voet zitten bij de MDF set en heb ik uitgeknipt. Er zitten ook lichtjes bij. 
Er zit designpapier in om de boom te beplakken maar ik heb gekozen voor de verven, metallic relief pasta, vintage legends en distress pasta van Cadence.


En met de donkere dagen is deze boom superleuk omdat er lichtjes in zitten.







Reacties

  1. Wat een prachtig project heb je gemaakt, en we hopen nog veel van deze dingen te zien.En de lichtjes erin staat ook zo mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions