Rise above the storm ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Annelies van Crealies heeft gevraagd of ik maandelijks GastDesigner wil zijn voor haar.
Natuurlijk!! Supergaaf!!


Dit is mijn eerste GastDesigner creatie dit jaar met heel veel producten van Crealies icm de mooie Cadence producten.
Ik maakte wederom een spread in mijn Art Journal.
Deze maakte ik tijdens een gezellig dagje samen met mijn oude teamies Anita en Danoesja!!



De basis maakte ik met de Crealies Big Labelzz & Tagzz stansen no. 14 met stiksteeklijn CLbigLT14 en de Cadence Mixed Media Ink Spray kleur Oranje 301282/0005 en Mix Media Shimmer metallic spray Lichtpaars 301280/0017.
Dit deed ik door te sprayen op mijn craftsheet en de Labelzz, welke ik al op elkaar had geplakt, door de spray op de sheet te wrijven. 
De rechtse pagina is als eerste door de spray gegaan en de linkse pagina daarna. 
Er was dus minder inkt over, maar wel erg mooi.
Vind de linkse zelfs mooier dan de rechtse....hahahah!!

Eenmaal droog op beide pagina's met een watervaste zwarte fineliner de lijnen die de inksprays hebben achtergelaten nagetrokken (gezien bij CreAlice)

 Met het Crealies Stencilzz Wonky Cirles CLST201 en de Cadence Dora Perla relief pasta donker Orchidee 301594/0011 het relief aangebracht met de Nuvo siliconen spatel.

Daarna met Archival Ink Jet black de Bits & Pieces stempel no. 82 Circle of Swirls C CLBP82 gestempeld op de Labelzz en geaccentueerd met een witte Posca stift.
De Bits & Pieces stempel no. 4 Ink Splashes CLBP4 met witte gesso van Finnabair gestempeld.

Met het Crealies Stencilzz Stones CLST203 het stenenrelief met de Make Art Blendable Dye ink Violet 306031/2660 en een blendingtool aangebracht op het papier.
Daarna de Labelzz op de pagina's geplakt.

Uit het Crealies Watercolor/mixed media papier wit 350 grams CLBS105, de Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 21 met stiksteeklijn Circles CLNestXXL21 gestanst en achter de Labelzz geplakt'

De randen distresst met de Cadence Distress Pasta zwart en met de Archival Ink kleur Hickory Smoke de Bits & Pieces stempel no. 7 Dunne mozaiek CLBP7 gestempeld.

Set of 3 stansen no. 46 Vlinders 8 CLSet46 gestanst uit Perkamentpapier van CraftEmotions, lijntjes getrokken met een zwarte watervaste fineliner en ingekleurd met de Nuvo Aqua flow pennen. De lijfjes uit zwart papier gestanst.

Tot slot nog een mooie tekst uit het Mindful tekstboekje van Jenine erop geplakt en de "poppetjes" zijn van Tim Holtz.




 


Fijne dag!!
Liefs, Nicole




Reacties

  1. Prachtig zeg! Je bent lekker los gegaan met de crealies spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. As reported by Stanford Medical, It is really the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 19 kilos lighter than us.

    (And really, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    TAP on this link to discover if this quick questionnaire can help you release your true weight loss possibilities

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions