Start each day with a greatful heart ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Voor deze fantastische home deco creatie gebruikte ik een decoratie standaard metaal rond 825000/2601 van CraftEmotions, een boomschorsschijf rond diameter 19-20 cm 811705/2019, diverse stansmallen (van sizzix voor het leer en de lelies van CraftEmotions  en wat zijden varens en blaadjes, sisaltouw, paastakjes en mastappeltjes.


Met Gel Medium verlijmde ik de schijf rechtop op de standaard.
De lijm (gel medium) een dag laten uitharden en toen ben ik gaan decoreren.

Weten jullie dat CraftEmotions ook leerrestanten in hun assortiment heeft en dat je die met de "dikke" mallen van bijv. Sizzix of Tim Holtz heel goed kunt stansen?!




De witte lintjes zijn van leer, als ook dus het groene vijfblad, het bruine vierblad, de kleine witte bloempjes. De ronde leren lap die ik aan de achterkant verlijmd hebt met Gel Medium, nadat ik met de Hybrid verf van Cadence (uitermate geschikt voor leer) en een mask van Dutch Doobadoo het motief heb aangebracht is ook van leer.
De tekst komt uit het stickerboekje van Jenine's Mindful Art Collection.


Fantastische lelies van CraftEmotions 115633/0429 gestanst uit perkamentpapier 110106/0100 van CraftEmotions.
Op kleur gebracht met de Dora finger wax kleur Antiek roze 301290/6147 


Hier een filmpje van stappenfoto's met uitleg!

En dan volgen hier nog wat detailfoto's.

  



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Liefs, Nicole.



Reacties

  1. Prachtig gedaan je bloemen Nicole, en dan het geheel is gewoon wow wow wowww .
    Mvg gina België 🤗🤗🤗

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions