Piece of art ....

Goedemorgen lieve luitjes,

VoorCraftEmotions, maakte ik weer een prachtig home deco stuk gemaakt op een metalen decoratie standaard met de mooie producten van Cadence en een styropor schijf van 30 cm en twee styropor eieren 21 cm.

Ik heb eerst de schijf uitgehold, daar waar ik de eieren wilde hebben.
Daarna de schijf met aluminium folie omwikkeld, welke ik met Gel Medium verlijmd heb en daarna voorzien heb van een laagje gesso.
Op de schijf ook nog de 3 maten Artsy Stones met Gel Medium verwerkt. 
De eieren heb ik eerst bewerkt met de Cadence reliefpasta classic en texture.

Daarna alles gesprayd met de mooie Mixed Media Ink en Shimmer sprays.

Toen alles goed droog was, de stones en hier en daar de schijf geaccentueerd met de Gilding Metallic acrylverf kleur Goud (vergeten op de foto erbij te zetten, oeps)

De eieren bewerkt met de Vintage Legend wit en zwart en ook hier en daar  geaccentueerd met de Gilding Metallic acrylverf kleur Goud.

De eieren weer met Gel Medium verlijmd aan de schijf.
Goed laten drogen. Tot slot de standaard door de schijf geprikt.







Fijne dag!!
Liefs, Nicole


Reacties

  1. Heel erg mooi! Fijn om andere ideeën te zien om deze producten te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions