Dutch Doobadoo Mixed Media Challenge #02

Goedemorgen lieve luitjes,

Superleuk nieuws!!
Ik ben gevraagd voor het Dutch Doobadoo Mixed Media team.
Helemaal in mijn straatje en element!

Vandaag mijn eerste creatie welke ik maakte voor de Mixed Media Challenge die vandaag van start gaat in onze Mixed Media Facebook groep https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoomixedmedia/

Doe je mee?
We vragen je de Dutch Doobadoo Greyboard letter 492.500.005 te gebruiken.


Ik ging aan de slag met diverse producten van Dutch Doobadoo waaronder Greyboard Alfabet A4 492.500.005, Greyboard Art Frames Round 492.500.001 en het nieuwe Laser Paper Art 492.950.006 (de paper art ligt 2 april in de winkels)

De basis is Stonepaper van Stamperia, dat is papier wat je niet kunt scheuren en dus supergeschikt om te gebruiken als kaft voor je eigen gemaakt album of journal!
Met een mixed media brush van Nellie Snellen bracht ik aan de randen de Cadence Distress Pasta Roestbruin en Black Soot aan.
Het ronde greuboard Frame ook met de Black soot op kleur gebracht.

Het rijstpapier van de Jenine's Mindful Collectie van Studio Light heb ik met Gel Medium op een dun stukje karton geplakt, gescheurd en weer met de gel medium op het stonepaper gelijmd.

Het steentjes maskstencil is van CraftEmotions, welke ik gebruikte icm de mooie Cadence Dora Perla Metallic relief pasta Malachiet groen.

Met een rollertje de Cadence Hybrid acrylverf Pastelgroen hier en daar gerold.

De greyboard letters bracht ik op kleur met de Cadence Fingerwax Malachiet groen.
Hier en daar gestempeld met het gave script van Joy! en Versafine.

Het frame, de letter, de filmstrip en de tekst, de vlinders (Idea-ology van Tim Holtz) verlijmd met de Dutch Doobadoo lijmpen en tot slot hier en daar het Cadence Mos Effect aangebracht.
Gespetterd met de Black Soot Distress pasta.




Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen met onze Mixed Media Sketch Challenge.

Gezellige dag!!
Liefs, Nicole

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions