Steampunk Herenhoed ...


Goedemorgen lieve luitjes,

Als Gastdesigner van Crealies mocht ik met de nieuwe steampunk en mixed media artikelen aan de slag. 
Helemaal in mijn element!!
Ik koos voor de gave MDF steampunk hoed, heren CLMDF05!


Ik begon met aluminiumfolie op het mdf te verlijmen en in de Crealies zwarte gesso CLMM02 te zetten.
Met de Cadence rusty patina Bruin en de Crealies zwarte gesso met een tamponeerbrush de roestkleur aangebracht. 
Eenmaal droog met het Stencillzz Tandwielen CLST207 en de zwarte gesso en een tamponeerbrush het relief aangebracht. 
Toen de band van de hoed verlijmd, nadat ik hem in de zwarte gesso had gezet. 

Daarna ben ik de hoed gaan aankleden met diverse stansen van Crealies, de bloem, tandwielen, klok met wijzers, sleutel en slotje. Op kleur gebracht met de Coosa waxen.
Afgewerkt met een echt kettinkje, bruine veren en zwarte wijzers.




De gebruikte Crealies materialen op een rijtje:
MDF steampunk hoed, heren CLMDF05
zwarte gesso CLMM02
Stencillzz Tandwielen CLST207
Set 3 Tandwielen CLset59
Mix & Match 01 Sleutels, slot en hangslot CLMix01
Mix & Match 02 Klok met ketting en slinger CLMix02
Partz Tandwielen klein CLPartzz41
Combies Stans en stempel no.05 Bloem A groot CLCB05

Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren om ook met de gave nieuwe steampunk producten van Crealies aan de slag te gaan.



Fijne dag.
Liefs, Nicole



Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions