Dutch Doobadoo bloghop Mixed Media collectie april

 Goedemorgen lieve luitjes,

Vanaf vandaag zal er iedere maand een nieuwe Mixed Media collectie uitgebracht gaan worden door Dutch Doobadoo.
Om deze lijn te introduceren gaan we met het hele team een bloghop doen.






Ik gebruikte de volgende nieuwe producten

470.715.152 Mask Art

470.715.152 Mask Art Script

470.715.620 Mask Art
470.715.620 Mask Art

491.200.001 Sticker Art

491.200.001 Sticker Art

De basis is een doos van mijn tablet.
Ik gebruikte diverse producten van Cadence, waaronder de Dora Hybrid Acrylverf, fingerwax, Mixed Media en Shimmer sprays en Artsy stones.
Verder wat kralen en producten van Nuvo, Pure Sheen Glitters, Pure Sheen Confetti en Crystal Gems.





Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?

Ga tussen 2 april t/m 4 april 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als het goed is kom je bij Hanny Rottjers vandaan.
Je mag nu verder hoppen naar het blog van

Veel plezier bij het hoppen!


Reacties

  1. Tjee Nicole wat een super mooie creatie kom ik hier weer tegen ...echt een prachtig kunstwerk...leuk ook zo een bloghop...Ik ga nu ff verder hoppen
    groetjes en hou je gezond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze ook mooi.....
    Herkenbaar helemaal naar jouw hand.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een aparte mooie creatie heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien hoe verschillend je mixed media kan inzetten. Dit is niet helemaal mijn smaak maar vind het wel echt super knap gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je op de deksel gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je mooie dingen Nicole.
    Helaas aan mij niet besteed. ik kan daar niet mee uit de voeten.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een kei gave creatie is dit.
    Knap gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, mooi project, met heel veel creatieve inspiratie, thankx 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat gaaf. Heel erg goed gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heel herkenbare stijl erg mooi en ook staan hier weer dingen bij waar je erg hebberig van word

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow wauw, gelijk te herkennen dat het jou werk is! Geweldig mooi weer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, bedankt voor de leuke inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gewoonweg schitterend, in alle facetten 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, echt zo mooi.
    Ik hoop dat ik ooit het lef vind om ook zoiets te maken.
    Vind dat altijd wel een dingetje omdat ik het nog nooit heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions