Mixed Media Challenge juni 2020

Goedemorgen lieve luitjes,
Vandaag start een nieuwe sketch challenge in onze Dutch Doobadoo Mixed Media Facebook groep

Je kunt onderstaande sketch op een papier, MDF, canvas of langspeelplaat verwerken. 
Alles is oke!
Vereist is wel het Dutch Doobadoo Chipboard Art Klokken 492.006.003
De sketch is gemaakt naar aanleiding van een voorbeeld wat ik maakte voor de bloghop!
Dus mijn voorbeeld hebben jullie misschien al gezien in een eerdere blogpost.
Wil je weten hoe deze tot stand is gekomen en wat ik allemaal gebruikt heb?
Neem dan hier een kijkje:


A.s. donderdag 4 juni om 10 uur ga ik voor deze sketch challenge live in de fb groep https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoomixedmedia/.
Dit om jullie te inspireren om gezellig mee te doen.
Ik zal de sketch nauw volgen om het voor jullie makkelijker te maken.
Ik denk dat ik op een LP ga werken......


Fijne dag.
Liefs, Nicole



Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions