Bloghop Mixed Media Dutch Doobadoo


Goedemorgen allemaal,

Morgen is de nieuwe mixed media collectie van Dutch Doobadoo verkrijgbaar bij de winkeliers.
Wij als team mochten er al mee aan de slag om jullie te inspireren.

Jullie mogen vandaag 9 juli weer hoppen en zo kans maken op een mooie prijs.

Dit is mijn creatie

Ik pimpte een oude houten 3D fotolijst.


Ik gebruikte de volgende 3 producten van Dutch Doobadoo:

470.715.160 Dutch Mask Art Strips


470.715.624 Mask Art Mandala met bloem

492.006.004 Greyboard Art Filmstrip


Eerst gaf ik de lijst een laagje witte gesso.

Toen met Gel Medium wat stukjes rijstpapier RICEJMA22 geplakt.
Daarna ging ik sprayen met de Lindy's Starburst Spray.

Toen met het Mandala Bloem mask en de mooie Distress Oxide inkten met de Mixed Media brushes van Nellie Snellen de vorm erop gezet. Ik gebruikte de kleuren, Broken China en Faded Jeans. 

Voor de Mask Strips gebruikte ik de Nuvo Glacier Paste, kleur Frostbite en een beetje Cadence Dora Perla Metallic relief pasta, Zilver.

De bloemen geprayd met de mooie Cadence Mixed Media Shimmer spray Lichtblauw. Ik had ze uiteraard eerst een laagje witte gesso gegeven.

Het greyboard Filmstrip bracht ik op kleur met de Oxide inkt Hickory Smoke.

Alles oud gemaakt met de Distress pasta van Cadence Ground Espresso.






Ga 9 juli 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Als het goed is kom je bij Joyce vandaan.
Je mag nu verder hoppen naar het Dutch Doobadoo blog

Heel veel plezier bij het hoppen!

Reacties

  1. Wauw prachtig Nicole!! En deze lijn wat uitkomt is echt super mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig schilderijtje.
    Helemaal mijn kleuren.
    Hier ben ik helemaal weg van.
    Schitterend gemaakt.
    Zo mooie achtergrond, top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat leuk totaal iets anders heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh Nicole wat heb je dit weer PRACHTIG opgepimpt ... zo leuk met al die nieuwe materiaaltjes van DDBD ....Jij bent er ook een echte kei in....TOP!!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow gaaf zeg, en hihi leuk dat je op een van de foto's jezelf even laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Nicole,

    ik kan alleen maar schrijven,WAUW !!!!!!!!!!!!
    Zo, wat is deze oude houten 3D fotolijst.mooi opgepimpt!
    Wat een boost aan inspiratie!
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions