Never regret anything that ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik pimpte de binnenkant van de DIY planner van Crealies CLJP799.


Ik smeerde het karton van de planner eerst in met een laagje speciale gesso voor waterverf, zodat de pigmentpoeder met water goed zou gaan lopen en verspreiden.

Ik gebruikte de kleur rood van de Pigment Colorzz, CLPC05 en hier en daar strooide ik Parelmoerpoeder Goud CLPC52.

Uit het witte 350 grams watercolor papier CLBS105 stanste ik een rondje met de Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL21, bewerkte die ook met het rode pigment colorzz, en plakte hem op het karton.

Hier en daar gestempeld met de leuke Bits & Pieces stempels met Archival Ink Jet Black en met Rose Madder voor de Hangende rondjes.

De bloemen CLSet55 bewerkte ik ook met de de rode en goud parelmoer pigment colorzz en maakte ze af met wat meeldraadjes.
De Duo Dies CLDD39 bewerkte ik de Pigment Colorzz Olijgroen CLPC22.

Ik schreef met een permanent marker de tekst langs de cirkel, 
Never regret anything that made you smile!!



Gebruikte producten:

Journalzz & Plannerzz:
DIY Plannerpakket CLJP799

Pigment Colorzz:
Olijfgroen CLPC22
Rood CLPC05
Parelmoerpoder Goud CLPC52

Crealies Bits & Pieces:
Oud handschrift CLBP133
Hangende rondjes CLBP131
Dunne Mozaiek CLBP07
Grunge circles CLPB57

Crealies Stansen:
Crea-Nest-Lies XXL Cirkels met stiksteeklijn CLNestXXL21
Set of 3 Bloemen CLSet55
Duo Dies Blaadjes CLDD39


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Liefs, Nicole

 

Reacties

  1. Prachtig Nicole. Mooi die tekst zo op de cirkel. En de kleuren vind ik ook supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions