Crealies.... a Girl


Hallo lieve luitjes,

Vandaag een geboorte/felicitatie kaart van mij.


Ik stanste de twee botanische bladeren eerst uit het nieuwe vellum en daarna gebruikte ik het uitgestanste gedeelte van de bladeren als een stencil met een ink blending tool en mijn distress inkten.
Zo creeer je een superleuke achtergrond!!


De gestanste bladeren uit vellum bewerkte ik aan de randen met een embossing ink pen en gouden embossingpoeder.
Wat een gaaf effect!


Voor de nieuwe texto positivo "een meisje" heb ik eerst embossingpoeder gesmolten op een stuk papier en daarna gestanst.


Wat een cutie he?!

Fijne dag.

Liefs, Nicole





 


  


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo